Lämpimästi tervetuloa kurkkaamaan blogiini täys(?)miehitetyn vanhan rintamamiestalon elämää, "The Only Lady Of The House" - näkökulmasta ;)

tiistai 4. maaliskuuta 2014

Mietteitä röhäjoukon keskeltä

Kyllä se aika menee nopeeta. 
En kopeutunut eilen tänne hehkuttamaan, mutta posti toi eilen jotain, mikä sai hetkeksi mun sydämen pysähtymään, sillai *hui...joko nyt jo....??? :)
Niin se vaan eilen posti toi kutsuntakirjeen poijjalle!
Tulihan siinä hieman haikee olo, kun oikeesti siis tajus, että poijjasta <3 on kasvanu jo oikeesti nuorimies, miehenalku, aikuisuuden kynnyksellä oleva nuorimies.
Mun pienestä <3, mun ensimmäisestä pienestä vauvasta, on tullu jo pian mies! <3 
*kyllä sitä on jo oikeesti sitten vanha... :S
Siitä sitä lähtään, omia siipiä kokeilemaana enemmän sitten "avaraan maailmaan".
Paljon pittää kyllä kasvaa hänenkin, myönnän, että oon pikkasen äitinä huolehtinut ehkä normaalia enemmänkin kaikesta, mutta sehän kuuluu elämään, varsinkin kun on sattunut ja tapahtunut kaikenlaista. 
Eikö vaan...? :))))
Itsellekin otti kieltämättä vähän koville, olla 16-17-vuotiaana jo ensikertaa kotoa opiskelemassa muualla paikkakunnalla...mutta niin siitä selvittiin. Ja oppi kaikkee, hyvää ja huonoo...No, omiapa oli valinnat :))))
Nyt on vaan sitten tullut aika antaa tilaa oikeesti, ja antaa hänen näyttää, että äiti, minä pystyn ja minä pärjään:)
Täällä vaan ylpeenä ja haikeena aattelen, kumma "tihrustelija" kun oon:)))))) 
Kyllä hän pärjää ja selviää, ihan varmasti, mitä ikinä elämässään tekeekin ja millaisia vastoinkäymisiä kohtaakin:)

Sellasia mietteitä täällä, röhäjoukon keskeltä. 
Niin, tää "tauti" jatkuu vaan. 
Mutta jospa menis pian ohi. Kokeissa käytiin tänään, kun viime yö oli yhtä hel... :S 
Kamalaa rykimistä ja limaoksentelua. 
Väinö oksenti lääkärissäkin, kun just sopivasti kurkkuun katto :(     
Limat pukkas kurkusta ruokineen pois, mutta nytpä on tas ollu helpompaa:)))
CRP oli kaikilla <8, eli ei kyllä mitään bakteeripöpöö oo. 
Multa otettiin RTG kuvatkin poskionteloista ja keuhkoista, mutta ei onneksi sielläkään ollut mitään.
Astmalääkkeitä kaikille flunssa annoksin piiiiiiitkään vaan kuuulema nytten.

Kattilta tuli postitse ostamani takki, kiitos:) Se on just mun tyylinen, aivan ihana malliltaan, mutta vetoketju kiikastaa vielä:)))
Mutta kuten sanoin, se mahtuu kyllä keväällä tai syksyllä sitten, kun tää emäntä lissää pienenee:) 

Mukavaa alkanutta viikkoa kaikille edelleen!:)



 

 

Ei kommentteja: