Lämpimästi tervetuloa kurkkaamaan blogiini täys(?)miehitetyn vanhan rintamamiestalon elämää, "The Only Lady Of The House" - näkökulmasta ;)

lauantai 10. toukokuuta 2014

Leikkauksen jälkeinen 1.viikkopunnitus

Piti hieraista silmiään muutaman kerran, kun aamuvaakalle astelin.
Paino tippunut maanantaista -4,5kg!! *Ohoh!! :))))
No hyvä tietenkin että tippuu, näinhän siellä sanottiin, että aineenvaihdunta muuttuu heti,
kun leikkaus on tehty :)
Eli aikana ennen leikkausta kokonaispudotus oli 27,7kg ja nyt alkaa "uus ajanjakso": jälkeen leikkauksen :)
 
Verenpaineetkin oli aamulla sellaiset,etten taida uskaltaa ottaa verenpainelääkettä 110/74, 100/66, 107/76
Aamutouhuja oon tehnyt jo kukonlaulusta asti. Uni loppuu kuin leikaten klo 6:)
Eli samat vanhat ajat löytyy sieltä kuin nuorempanakin herätä:) Ja olo on pirtee!!!:)
En muistakaan milloin viimeksi olen näin levänneen tuntoisena herännyt. :)
Muu porukka tursottaa nukkua ihan siki vielä. 
Vettä on satanu koko yön täällä, lämmintä oli muistaakseen +4 tai +5 astetta, kun kattoin mittariin.
Sehän tietääpi sitä, että siitepölymäärät laskee sateen myötä:)

Kiitos<3vielä kaikille ruudun molemminpuolin kaikesta tsemppauksesta leikkaukseen!:)
Mä oon niiiiiiiiiiiiiiiiin onnellinen, että mä uskallin sen päätöksen tehdä ja läpi käydä ton leikkauksen! :)
Kiitos <3 tietenkin myös muille blogien kirjoittajille ja fbn mahtaville ryhmille (koskien lihavuusleikkausta) nekin ovat auttaneet tässä matkalla paljon! :)

Mukavaa viikonloppua kaikille! :)

4 kommenttia:

Kristiina kirjoitti...

Juu ei varmaan kannata ottaa RR-lääkettä kun on noin matalat paineet. Onko sinulle annettu jotkut tavoitearvot joissa voi lopettaa lääkityksen? Nuohan on ihanteelliset!

Loistavaa työtä sinulta!

Elämää Backstreetillä kirjoitti...

Kiitos Kristiina!:) Soitin sinne Oysiin osastolle jolla olin ja he sanoi että 130/80 alle jos menee niin älä ota heti. Päivällä jos nousee niin sitten ottaa vaikka puolikas. Silleen mennään kuulema viikonloppu ja maanantaina pittää ottaa yhteys tkhon omaan lääkäriin :)Kohta saakin mitata, mitä niille paineille tähän aikaan päivästä kuuluu :)))))Pidetään peukkuja, että ois noin hyvin edelleen, että ei ois korkeet. Mullon jonniiverran kuitenniii koholla ollu verenpaine pitkään ja sitten ton mun munuaisvaurion vuoksi oon joutunu ottaa suojalääkkeenä tuota Atacandia. Kattotaan, mitä sitten omalääkäri sanoo. Onko esim. muita tapoja hoitaa nuita munuaisia, jos ne vielä tarvii "suojalääkettä".

Unknown kirjoitti...

Hienoa kuullu kuulumisia leikkauksesta ja sen jälkee!:) Itse pohdin kovasti, mitä leikkauksen kanssa tekisi.. nyt kävi hirvittämään että tee kusikallisen syöt..Olisi kiva lukea jatkossa syömis puolesta.

Elämää Backstreetillä kirjoitti...

Pinja a: Kiitos kommentistasi, ja tsempistä:) Kyllä ne siitä kasvaa pikkuhiljaa. Nyt se on teelusikallisesta 4rklliseen, riippuu vähän vissiin mitä on syötävänä.Onko esim. velliä, sosekeittoo vai rahkaa, jota suussa sulattelen. Se on aika täyttävää. Ei sitä kannata pelätä, että määrät pienenee, tottakai ne pienenee:) Eihän sitä minimahaa kannata venyttää siitä nopeaan, vaan pikkuhiljaa. Sitten joskus viim. vuoden kuluttua annos on 1-2dl ainakin, joillakin kuulema himpun enempi. Vettäkin pitäs sitten jo mennä paremmin, se 1-1,5 litraa. Ei muuta kuin rohkeesti vaan sinne leikkuulle, jos mietit! :) Mä en kadu kyllä ollenkaan. Tässä on jo kummasti piristynyt viikonkin aikana. Tää on nyt tällainen koko loppuelämän mittainen elämäni suurin seikkailu:) Haaste on otettu vastaan, päivä kerrallaan mennään, positiivisella mielellä:) Muistakko kuinka mua pelotti leikkaus ja kaikki? Jos et oo lukenu ihan kaikkee, niin koluappa nyt blogia taapäin, niin huomaat, miten mua pelotti kaikki mahdollinen ja mahdotonkin! :)Tsemppiä sulle suureen valintaan! Kannattaa se kortti käyttää, jos sitä tarjoillaan jo viimeisenä vaihtoehtona! :) MInä päivittelen blogia nykyään yleensä ainakin kerran viikkoon, satunnaisesti voi tulla hetkiä jolloin tiheemmin tai niukemmin, mutta kuitennii kirjoittelen. Kirjoittelen lisää toivomistasi ruokamääristäkin ja miten homma etenee:)jos sullon kysysttävää niin toki saat laittaa spostia minulle, ja kuka tahansa muukin, joka haluaa eneily/leikkausasiasta tietoo, tai vaikka muuten vaan: maikki76@luukku.com