Lämpimästi tervetuloa kurkkaamaan blogiini täys(?)miehitetyn vanhan rintamamiestalon elämää, "The Only Lady Of The House" - näkökulmasta ;)

tiistai 23. elokuuta 2011

Nyt meni hermot ?

Nyt kyllä lähtee järki?! Mulla alkaa tuo "ruokapuoli" tökkimään sen verran (ne kaalit sen nutrilettin lisänä), että mä lyön kohta ns. hanskat tiskiin... :/  Miten vois vielä kaalin makua muuntaa kasviksilla ja mausteilla, jotta se olisi uudenmman ja maukkaamman makuista???...En keksi!!!  Nutriletin makua olen muuttanut kahvilla ja maidollakin jopa, "vastoin" rt:n ohjeita.
Ois ees joku kohtalotoveri jossain...?
Nyt aletaan olla pian siinä pisteessä, että on enää kuukausi aikaa jäljellä, samoin se kymmenen kiloakin, mitkä olen ajatuksissani vielä haluamassa pois, ennen raskautumista. Kiirettä pittää, paniikki tullee...
Ja kun paniikki tulee-tulee stressi, kun stressi tulee-tulee yleinen "huonous", kun yleinen huonous tulee- tulee nälkä...Ja kun on nälkä...AAAAAAAAAAAAAAAAAAARGH!!!! :(   
En halua edes ajatella koko asiaa...Mä varmaan syön kuin hullu puuroo sitten?!
( ...Toivottavasti en! Pitääpi edelleen muistella sitä tavoitetta vaan useemmin, toistaa kuin jotain mantraa itselleen? Laittaa sinitarralla sen todella lihavan amerikkalaisen(?) mallin kuva jääkaappiin tms. jotta muistaa, mitä ruoanhimo voi pahimmillaan saada aikaan..? Vaikka hänellähän se oli toivottua, se lihominen siis, vielä entisestään....ja anteeksi, jos kauhistelin hänen lihavuuttaan, vaikka itsekin olen kyllä tooooosi lihava! Kertokoon sekin kommentti jotain mun omasta huumoristakin? )
Jotenka, nyt pitäs olla happy, happy happy koko ajan...eikä panikoida. Tosin, mun luonteella se on aika haastavaa.
Pianhan se nähdään, kuinka tässä käypi.

Kauniita unia, vai sanoisko makoisia unia?;)

Ei kommentteja: