Lämpimästi tervetuloa kurkkaamaan blogiini täys(?)miehitetyn vanhan rintamamiestalon elämää, "The Only Lady Of The House" - näkökulmasta ;)

maanantai 24. lokakuuta 2011

Plussaushaaveita ja yökkäilyjä, syyslomailua

Heipähei!:)
Nyt on migreenistä ja kummallisesta väsymyksestä selvitty taas arkeen:)  
Kuvat sain kännykästä koneelle-vihdoinkin! 
Mutta tänne blogiini niitä en vielä saakaan...noloa myöntää:/
Mä oon sen verran blondi näköjään, etten mä tajua, miten ne tänne saadaan XD  
Puolustuksena voisin sanoa, että facebookiin sain kuitenkin laitettua kuvat vihdoin ja viimein eilen illalla, etten kuitenkaan niin tumpelo ole?!:D
Tämä aamu alkoi oksentamisella...kuten eilinenkin. 
Ja huimaa...palelee...kuvottaa...joo, voisin mä varmaan olla raskaanakin!:) *Kumpa olisinkin!:)
Mutta mä en tee testiä ennen kuin oon ihan varma, että menkkoja ei tuu...! 
Liian monta kertaa tulee tehtyä "heti" ja sitten pettyypi...Vaikka on mielessä kaivellut ne edellisetkin menkat, että jos ne sittenkin oli sellaiset "velemenkat" ja tässä oltaisiin jo onnellisesti oltukin raskaana...! XD  
...No, niin. Nyt "karkasi taas mopo käsistä!"  
Maltetaanpas nyt taas mennä päivä kerrallaan! 

Ulkoiltu on ja syötykin, nyt päiväunille pikkumiehen kanssa. 
Meille tuleepi tänään sattumalta kolmet vieraat!:)
Tuleepi miehen entinen poikamiesboxin naapuriperhe, johon mäkin olen sitten aikoinaan jo tutustunut:)
Sitten tuleepi rakas lapsuudesta lähtien paras tyttökaverini<3 rakkaiden kummityttöjeni<3 kanssa ja sitten vielä rakkaat<3 vanhempani, yllättäen;)
Nyt on täällä meilläpäin koululaisilla syyslomaviikko eli luvallista lomaa koulusta koko viikko, joten porukkaa liikkuu:) Ja rakkaat poikakullatkin<3 saavat olla kotona:)
Onneksi leivoin eilen "vuokapuusteja", niin on sitten mitä tarjoilla:)
Harvemmin meillä onkaan ennen ollut emännän tekeleitä kahvipöydässä!:)  Nyt on kummallista virtaa siihenkin löytynyt ja etenkin, kun tosiaan huomattiin, miten paljon on kuukaudessa säästetty, kun on tehty kaikki leivät ja piiraat, sekä pullat itse ( n.200-250e!!!)
Uskomatonta, edelleenkin!
No, ehkä siinon myös säästöä tullut, kun on syöty puuroa 3 kertaa viikossa..
Mutta nyt hetkeksi vaakatasoon;)
Moimoi, palaillaan!:)

Ei kommentteja: