Lämpimästi tervetuloa kurkkaamaan blogiini täys(?)miehitetyn vanhan rintamamiestalon elämää, "The Only Lady Of The House" - näkökulmasta ;)

perjantai 30. syyskuuta 2011

Nutraus loppu, 1600kcal dietti alkaa

Jes!!!:) Nyt on "virallisesti" nutriletti-"kuuri" loppu. Olo on kaikinpuolin helpottunut, maaliin tuli selvittyä!;)
Alkuun tuntui, etten selviä edes siitä ensimmäisestä viikosta, mutta nelisen kuukautta sitten lopuksi tuli kestettyä!:)))))
Aamullinen rt-käynti jätti hieman "ikävän "olon, oli niin "ymmärtämättömällä päällä" se naikkonen siellä...ja ois pitäny olla "kasa rautalankaa ja piirustusvehkeet mukana", oisko tuo sitten järkeen menny sille sitten paremmin....?
Muston inhottavaa selittää samaa asiaa moneenkertaan!!! 
-Tulee sellanen olo, että *****! Puhunko mä selvää suomee ollenkaan vai mitähän mä tässä koitan selittää oikeen, kun tuo toinen ei sitten ei millään tunnu tajuavan mitään...? 
Vääntää vaan asiat koko ajan ninkuin itse haluaa ne ymmärtää...
Se mua tympi ja jäi tympii.
Ja ***** pittää kyllä ollakin, kun kysyy, seurataanko siellä neuvolassa sitten mun painoo, jos ja kun rupeen oottaa?! Siis täh?! ***** vielä kerran!!!  (Eipä ne muuta liion siellä neuvolassa teekkään, kun mittaa ja puntaroi, joten ihmettelen suuresti tällasia kysymyksiä) 
...Taisi olla lapseton terapeutti, kun ei tiedä mitä neuvolassa tehdään? 
Siinä tapauksessa hän saa anteeksi "tyhmyytensä" ja minä pyydän *************** anteeksi puolestani myös.
Samaten, ei kyllä menny kaaliin sekään, että mulla ei ole diabetestä "normaalisti", mutta raskausaikana sellainen on ollut joka kerta. Ainakin kymmenen kertaa sai sitä selventää:" ei, minulla ei ole diabetestä nyt, mutta raskausaikana minulle tulee raskausdiabetes"  *Huoh! - Millä mennään?! ;)
Menenpäs nyt rauhottumaan vaikka kaffeekupposen ääreen ja ihailen syksyn kaunista värimaailmaa ikkunasta!:) Pienimies nukkuupi päikkäreitään, joten nyt kerkeääpi hieman omiaan ajatella:))))
Palaillaan!:) Moimoi!

Ei kommentteja: